菜單

9.3.20

עבודת הפצת הבשורה היא גם עבודת ישועת האדם

עבודת הפצת הבשורה היא גם עבודת ישועת האדם: כל בני האדם צריכים להבין את מטרת עבודתי על פני האדמה, כלומר מהי התכלית הסופית של עבודתי ואיזו רמה עליי להשיג בעבודתי לפני שהיא תושלם. אם אחרי שבני אדם צעדו איתי עד היום, הם לא מבינים מה עניין עבודתי, האין הם צועדים איתי לשווא? חסידיי צריכים לדעת את רצוני. אני עובד בעולם מזה אלפי שנים וממשיך לעשות כך את עבודתי עד היום. אף על פי שישנם פריטים רבים במיוחד הכלולים בעבודתי, מטרתה נותרת בלא שינוי. לדוגמה, אף שאני מלא משפט וייסורים כלפי האדם, כל זאת אך ורק כדי להושיע אותו, להפיץ את בשורתי טוב יותר ולהמשיך ולהרחיב את עבודתי בין אומות הגויים מרגע שהאדם הושלם. לכן היום, בתקופה שבה בני אדם רבים כבר איבדו כל תקווה, אני בכל זאת ממשיך בעבודתי, ממשיך בעבודה שעליי לעשות כדי לשפוט ולייסר את האדם. חרף העובדה שנמאס לאדם מהדברים שאני אומר, ולמרות העובדה שאין בו כל רצון להתעניין בעבודתי, אני בכל זאת ממשיך בחובתי, משום שמטרת עבודתי לא השתנתה ותוכניתי המקורית לא תשתבש. תפקיד השיפוט שלי נועד לאפשר לאדם להישמע לי טוב יותר, ותפקיד הייסורים שלי נועד להניח לאדם להשתנות באופן יעיל יותר. אף שמעשיי נעשים לשם הניהול ש ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה