菜單

3.7.18

העניקו אהבה לאלוהים

אלוהים, שירים חדשים, אהבה, החיים



I
אלוהים לבש בשר, בא לחיות בקרבנו.
למרות כל החרפה והבושה, הוא נתן לנו ישועה.
אך אני לא הכרתי או הבנתי אותו,
הייתי מלאה בתלונות.
כמה התאבל ליבו לנוכח המרי וההתנגדות שלי!
האל הכול יכול היקר, אינך זוכר את עבירותיי.
סבלת את כל דרכיי המרדניות
ובכל זאת אתה מציע לי חסד מחדש.
בידיעה שאתה נושא אותי מעלה,
אני נמלאת אשמה גדולה.
אינני ראויה לקבל את אהבתך!

II
האל הכול יכול היקר, אני שומעת את דבריך.
אני אוחזת בדבריך בידיי, ודמעות זולגות על פניי.
דבריך מחמים את ליבי, מקרבים אותי אליך.
בהיותי משוחררת מהפסיביות שלי,
אני קמה ללכת בדרכך.
עתה עיניי פקוחות, ליבי מלא חרטה.
אני מוכנה להיוולד מחדש
ולהביא לידי ביטוי את מבוקשך.
אשיב לך אהבה, אמסור לך את כל מי שאני,
אשא עדות איתנה כדי לפייס את ליבך.
אהבתך העירה אותי, אמלא את חובתי.
אהיה נאמנה עד הסוף, אדאג למבוקשך.
אשיב לך אהבה, אמסור לך את כל מי שאני,
אשא עדות איתנה כדי לפייס את ליבך.
אשא עדות איתנה כדי לפייס את ליבך.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה