菜單

12.7.18

שקרי הקומוניזם: דו"ח על שטיפת המוח שמפעיל הממשל הקומוניסטי בסין



ז'אנג מינגדאו הוא משיחי מכנסיית האל הכול יכול, אשר התנסה במשך כמה שנים בעבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. הוא מבין אי-אילו אמיתות ומסוגל לראות את משמעותם האמיתית של חיי אנוש. הוא נחוש בדעתו לעזוב הכול, ללכת בדרכו של אלוהים ולהעיד על הופעתו ועבודתו של אלוהים באחרית הימים. 

פעם, בעודו מפיץ את הבשורה, נעצר ז'אנג מינגדאו בידי המשטרה הקומוניסטית הסינית. הוא סבל עינויים וייסורים על-אנושיים מידי המשטרה שניסתה לכפות עליו לגלות מידע על מנהיגי הכנסייה ועל כספיה. ז'אנג מינגדאו התפלל לאלוהים והסתמך עליו. הוא עמד בעינויים הכואבים, בייסורים ובהכאות האכזריות, והעיד עדות איתנה על אלוהים. הקלון שהומט בכך על המשטרה הקומוניסטית הסינית עורר את זעמה, והיא קבעה שז'אנג מינגדאו אינו מאמין מן השורה, אלא מנהיג בכנסיית האל הכול יכול, והחליטה להעביר אותו שטיפת מוח. 
השוטרים לקחו את ז'אנג מינגדאו לבסיס מסתורי לשטיפת מוח. במהלך חודש של שטיפת מוח מאומצת, פקידים קומוניסטיים, יחד עם פרופסור מהמכון למדעי החברה, מרצים מהאקדמיה המשטרתית, פסיכולוגים ואנשי דת ניהלו את הקרב לסירוגין. הם השתמשו לסירוגין באתיאיזם, מטריאליזם, ידע מדעי, תרבות מסורתית וכל מיני שמועות ורעיונות מופרכים כדי לשנות באמצעות שטיפת מוח כפויה את השקפותיהם של ז'אנג מינגדאו ושבעה משיחיים אחרים. 
הקומוניסטים ניסו להכריח אותם לחתום על הצהרות חרטה, להתכחש לאלוהים ולבגוד בו, וזאת כדי לגרום להם לשרת את המטרה שלשמה המפלגה הקומוניסטית עוצרת משיחיים. 
ז'אנג מינגדאו והאחרים נסמכו על דבריו של אלוהים ועל העוצמה שבתפילה כדי להפריך באופן מקיף ומבוסס את אותם דברי כפירה ורעיונות מופרכים, ולבסוף הנחילו מפלה ניצחת ומבישה לכוחות הרשע של המפלגה הקומוניסטית הסינית. במלחמה זו, שהתנהלה ללא עשן אקדחים, האמת גברה על השקר, והצדק – על הרשע. ז'אנג מינגדאו והאחרים הביסו את כוחות הרשע של השטן בכך שנסמכו על אלוהים, ונשאו עדות מהדהדת ומפוארת לאלוהים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה