菜單

14.9.18

דבר אלוהים | הנתיב... (4)

העובדה שבני האדם מסוגלים לגלות את חביבותו של אלוהים ולחפש את הדרך לאהוב את אלוהים בעידן הזה, והעובדה שהם מוכנים לקבל את ההדרכה של המלכות היום – כל הדברים האלה נובעים מחסדו של אלוהים, ויתרה מזאת, הם נובעים מכך שאלוהים מרומם את האנושות. בכל פעם שאני חושב על כך, יש לי תחושה עזה של חביבותו של אלוהים. אלוהים אוהב אותנו באמת. אחרת, מי היה מסוגל לגלות את חביבותו? רק מכך אני רואה שאלוהים עצמו עושה את כל העבודה הזו ושאלוהים מכוון ומנחה את בני האדם. אני מודה לאלוהים על כך, ואני מבקש מאחיי ואחיותיי להצטרף אליי באמירת דברי הלל לאלוהים: "כל הכבוד לכך, האל העליון עצמו! מי ייתן וכבודך יתגבר ויתגלה באלה מביננו שאותם בחרת ושבהם זכית." זכיתי בנאורות מאלוהים – לפני העידנים, אלוהים כבר הועיד אותנו מראש ורצה לזכות בנו באחרית הימים, ולכן הגרימה לכל הדברים בתבל לראות את כבודו של אלוהים נעשית לגמרי דרכנו. לפיכך, אנחנו ההתממשות של ששת אלפי שנים של תוכנית הניהול שלנו. אנחנו האותות והמופתים של עבודתו של אלוהים בתבל כולה. רק עתה גיליתי כמה אלוהים באמת אוהב אותנו, ושהעבודה שהוא עושה בנו והדברים שהוא אומר כולם מתעלים על עידני העבר פי מיליון. אפילו בישראל ובפטרוס, אלוהים מעולם לא עשה כל כך הרבה עבודה כה רבה או דיבר כל כך הרבה באופן אישי. זה מוכיח שאנחנו, קבוצת בני האדם הזו, באמת מבורכים עד מאוד – מבורכים לאין ערוך יותר מאשר הקדושים של ימי העבר. זו הסיבה לכך שאלוהים תמיד אמר שבני האדם של העידן הסופי מבורכים. בלי קשר לדבריהם של אחרים, אני מאמין שאנחנו אלה שאלוהים מברך יותר מכל. עלינו לקבל את הברכות שאלוהים מרעיף עלינו. ייתכן יש בני אדם מסוימים שמתלוננים בפני אלוהים, אבל אני מאמין שברכות באות מאלוהים, וזה מוכיח שהן מה שמגיע לנו. אפילו אם אחרים מתלוננים או לא מרוצים מאיתנו, אני תמיד חושב שאף אחד לא יכול לקבל את הברכות שאלוהים נתן לנו או לקחת אותן מאיתנו. מפני שעבודתו של אלוהים מתבצעת עלינו ומפני שהוא מדבר אלינו פנים אל פנים – אלינו ולא אל אחרים – אלוהים עושה כל דבר שהוא רוצה לעשות, ואם בני האדם לא משוכנעים, הם רק מחפשים צרות, הלא כן? האין זו חיזור אחר השפלה? מדוע אני אומר זאת? הסיבה לכך היא שחוויתי את הדברים באופן יסודי. בדיוק כמו העבודה שאלוהים עושה עליי, שאותה רק אני יכול לקבל – האם מישהו אחר יכול לעשות זאת? התמזל מזלי שאלוהים מפקיד זאת בידיי – האם מישהו אחר היה יכול לעשות זאת ללא אבחנה? אולם אני מקווה שאחיי ואחיותיי יוכלו להבין את לבי. הדבר לא נועד להוכיח את ההסמכות שלי ולהתרברב בפני בני אדם, אלא להסביר עניין. אני מוכן להעניק את כל כבודי לאלוהים ולהניח לו לבחון את הלב של כל אחד מאיתנו כדי שהלב של כולנו יהיה מטוהר לחלוטין בפני אלוהים. אני רוצה להביע משאלה מעומק לבי: אני מקווה ליפול לחלוטין בנחלתו של אלוהים, להפוך לבתולה טהורה המועלה לקורבן על המזבח, ויתרה מזאת, להיות צייתן כמו שה ולהופיע בקרב כל בני האנוש כגוף רוחני קדוש. זו הבטחתי, הנדר שאני נודר בפני אלוהים. אני מוכן להגשים אותה ולגמול לאלוהים על אהבתו באמצעות כך. האם אתם מוכנים לעשות זאת? אני סבור שההבטחה הזו שלי תמריץ אחים ואחיות צעירים רבים יותר ותעניק תקווה לצעירים רבים יותר. אני מרגיש שנדמה שאלוהים שם דגש מיוחד על צעירים. ייתכן שזו דעה קדומה שלי, אבל אני תמיד מרגיש שיש לצעירים תקווה לעתיד. נדמה שאלוהים עושה עבודה יתרה בצעירים. על אף שחסרות להם תובנות וחוכמה, ושהם חיוניים וחמומי מוח יתר על המידה, ממש כמו עגל בן יומו, אני סבור שגם לצעירים יש ערך. אפשר לראות בהם את תמימות הנעורים, וקל להם יותר לקבל דברים חדשים. על אף שצעירים נוטים להיות יהירים, נועזים ואימפולסיביים, הדברים האלה לא משפיעים על יכולתם לקבל אור חדש. הסיבה לכך היא שככלל, צעירים לא נצמדים לדברים מיושנים. זו הסיבה לכך שאני רואה פוטנציאל בלתי מוגבל בצעירים ובחיוניות שלהם. זו הסיבה לרגש החם שאני רוחש אליהם. על אף שאין לי שום בעיה עם האחים והאחיות המבוגרים יותר, אני גם לא מעוניין בהם. יחד עם זאת, אני מתנצל מעומק לבי בפני האחים והאחיות המבוגרים יותר. ייתכן שמה שאמרתי חצוף או לא מתחשב, אבל אני מקווה שכולכם תוכלו לסלוח לפזיזות שלי, משום שאני צעיר מדי ומשום שאני לא שם יותר מדי דגש על אופן הדיבור שלי. יחד עם זאת, למען האמת, אחרי הכל, יש לאחים והאחיות המבוגרים יותר תפקידים שעליהם למלא – הם לא חסרי תועלת כלל וכלל. הסיבה לכך היא שיש להם ניסיון בטיפול בעניינים, שיש להם גישה יציבה להתמודדות בדברים, ושהם לא עושים כל כך הרבה טעויות. האין אלה המעלות שלהם? אני רוצה שכולנו נאמר בפני אלוהים: "הו אלוהים! מי ייתן וכולנו נמלא את תפקידנו שלנו במשרות שונות, ומי ייתן וכולנו נעשה את כל שביכולתנו למען רצונך!" אני סבור שזה ודאי רצונו של אלוהים!

כנסיית האל הכול יכול - ספרים, המשיח, החיים, אלוהים, האמת, אמונה,


ממה שראיתי בחוויות שלי, רבים מאלה שהתנגדו בגלוי לזרם הזה, כלומר רבים מאלה שהתנגדו ישירות לרוח האל, היו בני אדם מבוגרים יותר. התפיסות הדתיות שבני האדם האלה מחזיקים בהן חזקות מאוד, והם משווים בין דברים מיושנים לדברי האל בכל היבט. הם תמיד מחילים דברים שהם קיבלו בעבר על דברי האל. האין הם מגוחכים? האם מישהו כזה יכול לעשות את עבודתו של אלוהים? האם אלוהים יכול להשתמש באדם כזה בעבודתו? יש לרוח הקודש שיטה לכל יום ויום בעבודתה. אם בני האדם ידבקו בדברים מיושנים, יבוא יום שבו הם יידחקו אל מחוץ לבימת ההיסטוריה. בכל שלב בעבודתו, אלוהים תמיד משתמש בבני אדם חדשים. נשיאת הרצאות על דברים מיושנים כמוה כהריסת בני אדם, הלא כן? האין זו גרימת עיכוב לעבודתו? על כן, מתי יכולה עבודתו של אלוהים להסתיים? אולי יש כאלה שיש להם תפיסות מסוימות בנוגע למה שאמרתי זה עתה. אולי הם לא ישתכנעו. עם זאת, אני מקווה שאתם לא מודאגים. דברים רבים כאלה יקרו בעתיד הקרוב, והעובדות יכולות רק להבהיר זאת. עדיף שנלך לבקר כמה אישים חשובים, כמה רועים רוחניים יוקרתיים או מפרשים של כתבי הקודש, ונטיף על הזרם הזה בפניהם. בתחילה, אין ספק שהם לא יתנגדו בגלוי, אך הם יוציאו את ספרי הקודש כדי להתחרות איתכם. יהיה עליהם לגולל את מה שנכתב בספר ישעיהו ובספר דניאל, והם אפילו יהיו חייבים להסביר את ספר ההתגלות. ואם לא תוכלו להעיד על כך, הם ידחו אתכם ויקראו לכם משיחי שקר, ויאמרו שאתם מפיצים דרך מגוחכת. לאחר שעה, הם יעלו האשמות שווא נגדכם עד כדי כך שתיעתק נשמתכם. האין זו התנגדות גלויה? אולם זו רק ההתחלה. הם לא יכולים לסכל את השלב הבא בעבודתו של אלוהים, ובמהירה, רוח הקודש תאלץ אותם לקבל זאת. זו המגמה הכללית. זה דבר שבני האנוש לא יכולים לעשות ודבר שבני האדם לא יכולים אפילו לדמיין. אני מאמין שעבודתו של אלוהים תתפשט ברחבי תבל ללא הפרעה. זה רצונו של אלוהים, ואף אחד לא יכול לעצור אותו. מי ייתן ואלוהים יהפוך אותנו לנאורים ויגרום לנו לקבל יותר אור חדש ולא להפריע לניהולו של אלוהים בעניין הזה. מי ייתן ואלוהים ירחם עלינו כדי שכולנו נוכל לראות את בואו של יום הכבוד שלו. הזמן שבו אלוהים יזכה בכבוד ברחבי התבל כולה יהיה גם הזמן שבו נזכה בכבוד לצדו. נדמה שזה יהיה גם הזמן שבו אפרד מאלה שצועדים איתי. אני מקווה שאחיי ואחיותיי ירימו את קולם ביחד עם שלו בהפצרה בפני אלוהים: מי ייתן ועבודתו האדירה של אלוהים תושלם במהירה, כדי שנוכל לראות את יום הכבוד שלו במהלך חיינו. אני עדיין מקווה להגשים את רצונו של אלוהים במהלך ימי חיי, ואני מקווה שאלוהים ימשיך לעשות את עבודתו בנו ושלעולם לא יהיו שום מכשולים. זו שאיפתי הנצחית. מי ייתן ואלוהים תמיד יהיה בקרבנו, ומי ייתן ואהבתו תבנה גשרים בינינו, כדי שהחברות ביננו תהפוך ליקרה יותר. אני מקווה שהאהבה תיצור הבנה רבה יותר בינינו, שהאהבה תוכל לקרב בינינו עוד יותר ולהסיר כל מרחק בינינו, ושהיא תעמיק, תתרחב ותמתק. אני מאמין שזה ודאי רצונו של האל שלי, ואני מקווה שאחיי ואחיותיי יתקרבו אליי יותר, ושנוכל כולנו לנצור את הימים הקצרים שיש לנו יחד, ושהם יוכלו לשמש זיכרונות יפהפיים עבורנו.

היו יותר שלבים בעבודתו של אלוהים בסין היבשתית, אך הם לא מורכבים כלל. במחשבה על כל השלבים האלה, הם לא נעדרים היגיון – אלוהים השלים את כולם בעצמו, וכל בני האדם מגלמים תפקידים שונים בעבודתו. כל מערכה במחזה הזה מצחיקה את בני האדם, ובאופן מפתיע, לכולם יש תפקיד לגלם בו. בכל ניסיון, ביצועיהם של בני האדם נאמנים למציאות, וקולמוסו של אלוהים משרטט כל אדם ואדם באופן יסודי ומלא חיים. לכולם יש שפע שנחשף לאור היום. אני לא אומר שאלוהים לועג לבני האדם בעבודתו – לא היה בכך כל היגיון. לכל עבודתו של אלוהים יש מטרה. הוא בשום אופן לא עושה שום דבר שאין לו חשיבות או ערך. כל דבר שהוא עושה נועד להפוך את האנושות למושלמת ולזכות בה. רק מכך ראיתי באמת שלבו של אלוהים מוקדש כולו להטבה עם האדם. על אף שאפשר לקרוא לזה מחזה, אפשר גם לומר שהמחזה הזה הוא דוגמה לחיים האמיתיים, אך בעיני אלוהים, הבמאי הכללי של הדרמה, כל בני האדם צריכים לשתף פעולה כדי להשלים את העבודה הזו. אולם מצד אחר, אלוהים זוכה בבני אדם באמצעות כך וגורם לבני האדם לאהוב אותו יותר. האין זה רצונו? אם כן, אני מקווה שאין לאף אחד חששות. האם אתם לא יודעים דבר לגבי רצונו של אלוהים? אמרתי כל כך הרבה – אני מקווה שכל אחיי ואחיותיי יוכלו להבין את לבי ולא לשגות בהבנתו. אני מאמין שאלוהים יזכה בכם לחלוטין. כולם צועדים בנתיבים שונים. אני מקווה שהנתיב תחת רגלכם הוא זה שאלוהים פילס לכם, ושכולכם תתפללו ותאמרו: "הו אלוהים! מי ייתן ותזכה בי כדי שרוחי תוכל לשוב אליך." האם אתם מוכנים לחפש את הכוונתו של אלוהים בעומק רוחכם?

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה