菜單

30.12.18

המלכות אלף השנים בטווח ראיה

Smiley face

מזמור
המלכות אלף השנים בטווח ראיה

I
ירושלים החדשה יורדת מהשמיים. אנשי האל חוזרים אל מול כס מלכותו. הם עובדים את האל הכל יכול, מלך המלכות. כל היקום מתמלא בשבח אדיר. התגלמות בר האנוש באה לעולם, והדבר מופיע בבשר, מביא עימו קץ לעת הישנה. ליבנו כבר לא מלא בחוסר ודאות. דבר האל שולט בכול. הוא הופך לאמונת האדם, חייו ואהבתו. אנשי האל מובאים לשלמות בעזרת דבריו. זה סיים הכול. מלכות אלף השנים, שמיים וארץ חדשים, כבר בדרכם. מלכות אלף השנים, מלכות אלף השנים, כבר בדרכה.
II
רעב לדבר האל נמצא בכל מקום. אנשים מאולצים לחפש את דרך האמת. האל בא לארץ הדרקון הגדול האדום כאש, לאמן קבוצה של אלה שמתגברים. הם מתגברים על דיכוי האפלה, גוברים על השפעת השטן. כוח ההושעה של האל הוא כביר, מביא שינוי תהומי לאנשים. דבר האל שולט בכול. הוא הופך לאמונת האדם, חייו ואהבתו. אנשי האל מובאים לשלמות בעזרת דבריו. זה סיים הכול. מלכות אלף השנים, שמיים וארץ חדשים, כבר בדרכם. מלכות אלף השנים, מלכות אלף השנים, כבר בדרכה.
III
חווים את עבודת האל, חוכמתו וכוחו, אנו אוהבים ויראים אותו לעד בליבנו. תחת הדרכת עבודתו, בחיינו יש אושר בל יתואר. דבר האל שולט בכול. הוא הופך לאמונת האדם, חייו ואהבתו. אנשי האל מובאים לשלמות בעזרת דבריו. זה סיים הכול. מלכות אלף השנים, שמיים וארץ חדשים, כבר בדרכם. מלכות אלף השנים, מלכות אלף השנים, כבר בדרכה.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה