菜單

27.12.18

הו אדוני, אייכה

Smiley face

מזמור
הו אדוני, אייכה?

I
שלטון הפרושים מושל בנו כך אנו חיים, אדוני, לכודים ונשלטים בידיהם. בכל יום שומע ומדבר פסוקים וציטוטים. אינני יודע איך לקיים דבר את דבר האל, חי בטקסים, וכושל בקיום המצוות, ואף פחות יודע מהו ציות אמתי לאל וכיצד ללכת בדרכו, מאמין אני באלוהים, אך סוגד לבני אדם ומאמין לדבריהם, ללא כל מושג מהי עבודת אלוהים ומהו בכלל טבעו. נפלתי זה מכבר לתהום הנשיה ואבדה לי משמעות האמונה.
II
הו אדון, אנא זרח עלי שאוכל להבין את רצונך. אז אוכל לצאת מן החושך ומשליטת הפרושים ורמאותם, ולשוב באמת לפני האל. הצילני נא, משה אותי מהחשכה, והצילני מעורמת הפרושים, הצילני מעורמת הפרושים. וכיצד זה קרה, שהכנסיה שוממה? מי סטה הרחק מדרך הישר והוביל אותי אל החושך? אנא אל, אל תעזבני. אשוב בתשובה ואליך אשובה. אני מוכן אליך לשוב. אני מוכן אליך לשוב.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה