菜單

15.1.19

Smiley face

מזמור
אשמור אמונים בחובתי

I
האל הכול יכול היקר, זה אתה שאוהב אותי. בחרתני מקרב העולם, אני שב לפניך. נהנה מדבריך בכל יום וחי את חיי הכנסייה. כניסה אל הכשרה של המלכות היא התעלותך. אה, אה, אה, אה. האל הכול יכול היקר, אשאף לאהוב אותך. אדאג לרצונך ואהיה נאמן בחובתי.
II
התגלמות האל סבלה השפלה, הוא מבטא את האמת שמטהרת ומשנה אותנו. השיפוט, הייסורים, הניסיונות, והזיכוך כולם מטרתם לטהר ולהציל אותי. הוא רק מקווה, שאני יכול להשתנות ולהיות איש חדש בקרוב. אה, אה, אה, אה. האל הכול יכול היקר, אשאף לאהוב אותך. אדאג לרצונך ואהיה נאמן בחובתי.
III
האל הכול יכול היקר, אני מוקיר לך תודה. זה אתה שהובילני אל הדרך הנכונה של חיי האנושות. אני מוכן לעסוק בחיפוש של לאהוב אותך ולספק את רצונך. אמלא את חובתי במלוא כל ליבי ונשמתי כדי לגמול על אהבתך. אה, אה, אה, אה. האל הכול יכול היקר, אוהב אותך כל חיי. אדאג לרצונך ואהיה נאמן בחובתי. אה, אה, אה, אה. האל הכול יכול היקר, אשאף לאהוב אותך. אדאג לרצונך ואהיה נאמן בחובתי.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה