菜單

12.4.19

24. תחרות כזו מועילה לי מאוד


מא צ'ין, סין

מאחר שבעלי לא עבד בעבודה ישרה, שתה אלכוהול תכופות ולא דאג כלל לענייני המשפחה, לעתים קרובות שקעתי במרירות ובכאב. בתקופה שבה כבר לא היה לי כוח להמשיך להיאבק, קרוב משפחה העביר לי את בשורת המלכות של האל הכול יכול. באמצעות קריאת דבר האל, הבנתי: אלוהים מביע את האמת ומבצע את עבודת השיפוט של אחרית הימים כדי להושיע את האנושות מידי השטן. הוא מנחה את האדם להבין אותו, להישמע לו ולשוב אליו כדי שהאדם יוכל לקבל את הגנתו ודאגתו של אלוהים. כתוצאה מכך, קיבלתי בשמחה את עבודת האל הכול יכול באחרית הימים ומיהרתי להתחיל את חיי הכנסייה שלי. יחד עם זאת, מיד כשמצאתי דבר שעליו אוכל לבסס את חיי והרגשתי תחושת אושר ועליזות, פיתויי השטן זינקו עליי כמו חיית טרף הממהרת אל טרפה, ופרצה מלחמה רוחנית...


יום אחד, בתי הגיעה הביתה מבית הספר ואמרה לי: "אמא, היום עזרתי למורה להעלות כמה דברים במדרגות, כשהיד שלי בטעות נחבטה במעקה. זה כואב מאוד." התבוננתי בחשש על כף ידה של בתי. היא לא היתה אדומה או חבולה. היה רק חתך קטן בבסיס האגודל שלה. ניחמתי את בתי ואמרתי: "אל תדאגי, אחרי יומיים, זה ירגיש יותר טוב." חשבתי: "אני מאמינה באל הכול יכול. עם הגנת ודאגת האל, בטוח שילדתי תהיה בסדר." למרות זאת, אחרי עשרה ימים, החמירה החבורה על האגודל של בתי ועל חצי מכף ידה. אחרי חודשיים, האגודל וחצי מכף היד שלה נעשו שחורים וסגולים. האגודל שלה היה כעת יותר גדול מבוהן כף הרגל. באותה עת, נעשיתי מודאגת מאוד. בעלי ואני מיד לקחנו את בתי לבית החולים. עם זאת, הבדיקות שלה לא העלו שום דבר יוצא מגדר הרגיל. התפללתי בשקט לאלוהים בלבי: "האל הכול יכול. מה הבעיה בידה של בתי? אני מוכנה להפקיד את בתי בידיך. בבקשה דאג לה והגן עליה." עם זאת, כשקרובי משפחתי וחבריי ראו את ידה של בתי, כולם אמרו: "ידה של בתך נגועה בנגע מוזר." סבתא שלה אמרה בחשש: "ידה של הילדה הזו עלולה להיעשות מוגבלת." כששמעתי את הדברים האלה, נעשיתי מאוד חרדה ומודאגת: אם ידה של בתי באמת תאלץ להיעשות מוגבלת, מה נעשה? היא כה קטנה. איך היא יכולה לשאת מכה כזו? ככל שחשבתי על כך יותר, כך הרגשתי יותר נרגזת, מודאגת וכואבת. חשבתי: "התפללתי לאלוהים במשך כל כך הרבה זמן. מדוע ידה של בתי עדיין במצב הזה? אלוהים לא ענה לתפילותיי והוא לא הגן על בתי!" לבי התמלא בחוסר הבנה ובתלונות כלפי אלוהים. באותו זמן, בעלי גרם בעיות בעבודה בשל שכרותו, והבוס שלו רצה לפטר אותו. צרות באות בצרורות! כששמעתי את החדשות האלה, נעשיתי אף יותר נסערת. אם בעלי יאבד את העבודה שלו, איך משפחתו תשרוד בעתיד? המצב גרם להרגיש מאוד חסרת מנוחה. לא הייתי מסוגלת להירגע. אפילו כשקראתי את דבר האל, לא הייתי מסוגלת לספוג ממנו שום דבר. חשבתי: "אני מאמינה באלוהים. מדוע נקרו בדרכי כל כך הרבה מצבים מצערים? מדוע אלוהים לא שומר עלינו?" משום כך, נעשיתי שלילית מאוד.

כשקרובת המשפחה שהפיצה אליי את הבשורה שמעה על מחשבותיי, היא אמרה לי בסבלנות: "הסיבה שאנו חווים מצבים קשים היא בשל הפרעת השטן. מתנהלת מלחמה בעולם הרוחני. עבודת האל באחרית הימים היא להושיע את האנושות. כשהאדם נוטש את השטן וחוזר לאלוהים, השטן לא מוכן לקבל תבוסה. הוא מפריע לאדם ומטעה אותו בכל דרך אפשרית. הוא יגרום לאדם כל מיני סוגים של כאב ומצוקות כדי שהאדם יפתח חוסר הבנה ותלונות כלפי אלוהים. מטרתו היא לגרום לאדם להתכחש לאלוהים, לדחות את אלוהים, להפסיד את ישועת האל ולשוב שנית אל תחומו של השטן. אם אנו כה שליליים ושומרים מרחק מאלוהים, נפלנו קורבן למזימה הערמומית של השטן! למעשה, אפילו אם אנו לא מאמינים באלוהים, לא ניתן להתחמק מעניינים אלה. משום שנקודת המבט שלנו ביחס לאמונה באלוהים היא שגויה, הענקנו לשטן הזדמנות לפגוע בנו. בואי נתבונן בקטע מדברי האל. האל הכול יכול אמר: 'רוב האנשים מאמינים באלוהים למען שלווה ויתרונות אחרים. אתם לא מאמינים באלוהים אלא אם הדבר מועיל לכם, ואם אתם לא יכולים לקבל את חסדיו של אלוהים, אתם מחמיצים פנים. איך ייתכן שזה שיעור קומתכם האמיתי? בכל הנוגע לתקריות משפחתיות בלתי נמנעות (ילדים חולים, בעל שמתאשפז, יבול דל, רדיפה של בני משפחה וכן הלאה), אתם אפילו לא יכולים לשרוד את הדברים האלה שקורים לעתים קרובות בחיי היום-יום. כשדברים כאלה קורים, אתם נכנסים לפאניקה, ואתם לא יודעים מה לעשות – ורוב הזמן, אתם מתלוננים על אלוהים. אתם מתלוננים שדברי האל הפילו אתכם בפח, ושעבודתו של אלוהים שיטתה בכם. יש לכם מחשבות כאלה, הלא כן? האם אתם חושבים שדברים כאלה קורים ביניכם רק לעתים נדירות? אתם מבלים כל יום בקרב אירועים כאלה. אתם לא מקדישים כל מחשבה להצלחה של אמונתכם באלוהים ולאופן שבו יש לְרַצות את רצונו של אלוהים. שיעור קומתכם האמיתי נמוך מדי, והוא אפילו נמוך יותר מזה של אפרוח קטן... כרסכם מלאה מתלונות, ומשום כך, אתם לפעמים לא הולכים לאסיפות או אוכלים ושותים את דברי האל, וסביר שאתם הופכים לשליליים לפרקי זמן ממושכים'" ('נוהג (3)' ב'הדבר מופיע בבשר').

כששמעתי את דברי האל האלה, לבי רעד: אלוהים באמת בוחן לעומק את לבבות האדם! כל מילה חדרה לעומק לבי. הסיבה שהאמנתי באלוהים אכן היתה שרציתי שמשפחתי תהיה בריאה ושלמה! כשנתקלתי בעניינים בעייתיים, פיתחתי חוסר הבנה כלפי אלוהים, התלוננתי לאלוהים ואיבדתי אמון באלוהים. חייתי בתנאים שליליים ושיעור קומתי הרוחני היה נמוך מאוד. קרובת משפחתי המשיכה לשתף עמי: "דברי האל מצביעים על נקודת מבטנו השגויה – אנו מאמינים באלוהים כדי להשיג ברכות. בשל תפיסותינו ודמיוננו, אנו מאמינים שכל עוד אנו מאמינים באלוהים, אלוהים יברך אותנו ויוודא שהכול הולך חלק. מאחר שתפיסה זו קיימת בלבנו, ברגע שאנו נתקלים במצבים לא נעימים בחיינו, אנו מיד מאשימים את אלוהים וכתוצאה מכך, אנו מסוגלים להתכחש לאלוהים, לבגוד בו ולעזוב אותו בכל רגע. השטן מבין את נקודת החולשה הגורלית הזו שלנו. זו הסיבה שהוא גורם לנו לכל מיני אסונות וכאב שיפריעו לנו. אם אנו לא מסוגלים לראות מבעד למזימותיו הערמומיות של השטן, שלא מרצוננו אנו נתנגד לאלוהים, נאשים את אלוהים, נתכחש לאלוהים ואפילו נעזוב את אלוהים ונבגוד בו. בסופו של דבר, נילכד על ידי השטן והוא יבלע אותנו. דברי האל אומרים: 'כל מיני רוחות רעות משוטטות על פני האדמה ללא-הרף בחיפוש אחר מקום מנוחה, והן מחפשות ללא מנוח אחר גוויות אדם כדי לזלול אותן' ('האמירה העשירית' מתוך 'אמירותיו של אלוהים לתבל כולה' ב'הדבר מופיע בבשר'). דברי האל חושפים את עובדות העולם הרוחני! אם השטן יבלע אותנו, נפסיד את ההזדמנות להיוושע על ידי אלוהים. אנו חייבים לראות מבעד למזימותיו הערמומיות של השטן!" כששמעתי את הדברים האלה מקרובת משפחתי, לבי מיד התמלא אור. בשלב זה ידעתי שהדברים שנקרו בדרכה של משפחתי היו למעשה הפרעה ואסון מהשטן. באותו זמן, אלוהים גם חשף את נקודת המבט השגויה שלי לגבי אמונה. אמרתי לקרובת משפחתי: "מאז שהאמנתי באלוהים, האמנתי שאלוהים הוא אל שמרעיף חסד על האדם. כל עוד אדם מאמין באלוהים, ענייני משפחתו ילכו חלק והוא יקבל את דאגת האל והגנתו. אם נקלעתי לנסיבות לא נעימות, האמנתי שמשהו לא בסדר ושהאמונה באלוהים משמעה שלא אקלע לנסיבות הלא נעימות האלה. רק לאחר שקראתי את הקטעים הנבחרים הקודמים מתוך דברי האל, הבנתי שנקודת המבט שלי לגבי האמונה היא שגויה, ושהשטן השתמש בכך – כדרך להפריע לי ולגרום לי לפתח תפיסות וחוסר הבנה כלפי אלוהים ולשמור מרחק מאלוהים. אכן, נפלתי קורבן למזימותיו הערמומיות של השטן! בהמשך, לא משנה באיזה אופן השטן יפריע לי, אני אראה מבעד למזימות הערמומיות של השטן ולא אאשים, אפתח חוסר הבנה או אף יותר מכך, אבגוד באלוהים. עליי לשאת עדות לאלוהים. לא משנה אם ידה של בתי תחלים או אם תהיה לבעלי עבודה, אני מוכנה להפקיד אותם בידי אלוהים ולתת לאלוהים לבצע את סידוריו." הדבר שלא ציפיתי שיקרה הוא שברגע שהייתי מוכנה להישמע לסידורי ותזמורי האל, תוך זמן קצר, הזדהמה ידה של בתי. כשהרופא ניקה את המוגלה, הוא גילה שבב עץ שננעץ בבסיס האצבע. לאחר שהוא הסיר את השבב, ידה של בתי החלימה תוך זמן לא רב. אחרי שחוויתי את המצב הזה, יכולתי לראות שברגע שהפכתי את נקודות המבט השגויות שלי והייתי מוכנה להישמע לאלוהים, השטן הושפל והובס. אלוהים הסיר את מחלתה של בתי. אלוהים הוא באמת פלאי וכול יכול!

עם זאת, השטן המרושע לא היה מוכן להיכנע. אם אחת מתכניותיו נכשלה, הוא ניסה אחת אחרת. ערב אחד, בסביבות השעה 8, בעלי לפתע קרא לי לרדת לקומת הכניסה לתת לו כסף. כיסיתי את התינוק שלנו שהיה בן יותר משנה וירדתי למטה. ראיתי את בעלי יוצא במאמץ מהמונית. הוא התקשה מאוד בתנועותיו. כשראיתי את בעלי מתנהג כך פתאום, לבי התמלא חשש ולא ידעתי מה לעשות. כל שיכולתי לעשות היה לקרוא שוב ושוב אל אלוהים: "האל הכול יכול. במצב הזה, בבקשה הגן על לבי. שיעור קומתי הרוחני כה נמוך. בבקשה הענק לי אמונה לשאת עדות במצב כזה ולא להאשים אותך." אחרי שהתפללתי, לבי נרגע מעט. יחד עם זאת, לאחר מכן, מצב רגלו של בעלי החמיר עוד ועוד. הוא כלל לא היה מסוגל לזוז. כל שיכולתי לעשות היה לתת לאחיו הבכור ואשתו לקחת אותו לבית החולים. כשחשבתי על האופן שבו רגליו של בעלי היו משותקות, נעשיתי חרדה מאוד. כתוצאה מכך, התפללתי שוב לאלוהים: "אלוהים! היום בעלי חולה. השטן בא כדי להפריע לי כדי שאתלונן בפניך ואבגוד בך. אני מוכנה לראות מבעד למזימותיו הערמומיות של השטן. לא משנה כמה כסף אאלץ להוציא בשל מצבו של בעלי, לא אאשים אותך. אני מוכנה להישמע לך. בבקשה תבטיח שאהיה מסוגלת לשאת לך עדות." אחרי שסיימתי להתפלל, לבי נרגע מאוד. זמן לא רב מאוחר יותר, גיסתי התקשרה ואמרה שבעלי לא היה מוכן ללכת לבית החולים והתעקש לבוא הביתה. חשבתי שאלה היו כוונות האל ונתתי להם לקחת את בעלי הביתה. אחרי שהם הגיעו לבית, אחיו של בעלי ואשתו צבטו את רגלו של בעלי ושטפו אותה במים חמים. הם התעסקו בכך במשך זמן רב אבל לבעלי לא היתה שום תחושה ברגלו. מתוך ייאוש, בעלי אמר: "זה אבוד. אני לא מרגיש כלום ברגל!" כששמעתי את זה, דמעות פרצו פתאום מעיניי וחשבתי: "זה אבוד. בעלי לא יכול ללכת. אם הוא משותק, מה נעשה? איך משפחתי תחיה?"

בדיוק באותו רגע שעמדתי לטבוע בכאב ובייאוש, חשבתי על דברי האל: "אם תיתקלו בדברים רבים שלא עולים בקנה אחד עם תפיסותיכם, אך תהיו מסוגלים להניח אותן בצד ולהכיר את פעולותיו של אלוהים דרך הדברים האלה, ואם תגלו את לבכם הרוחש אהבה לאלוהים בעיצומי הזיכוכים, זו נשיאת עדות. אם ביתכם שליו, אם אתם נהנים מהנוחות של הבשר והדם, אם איש לא רודף אתכם, ואם אחיכם ואחיותיכם בכנסייה נשמעים לכם, האם אתם יכולים להפגין לב רוחש אהבה לאלוהים? האם זה יכול לזכך אתכם? אהבתכם לאלוהים תוכל להיות מוצגת רק באמצעות זיכוך, ורק באמצעות התרחשויות שלא עולות בקנה אחד עם תפיסותיכם תוכלו להפוך למושלמים. אלוהים הופך אתכם למושלמים באמצעות דברים שליליים רבים – מצוקות רבות. אלוהים מאפשר לכם לרכוש ידע ובכך הופך אתכם למושלמים באמצעות פעולות והאשמות רבות של השטן ודרך ביטוייו הרבים של השטן בבני האדם" ('בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'). באמצעות דברי האל, הבנתי שהשטן השתמש במחלתו של בעלי כדי להוציא לפועל את מזימותיו. מאחר שטרם נעלמה לחלוטין נקודת המבט שלי – בנוגע להשגת ברכות מאלוהים וביצוע עסקות חליפין עמו דרך אמונה, השטן עשה זאת כדי לפתות אותי לפתח חוסר הבנה כלפי אלוהים, להאשים אותו, להתכחש אליו ולבגוד בו. אם הייתי עושה את הדברים האלה, בסופו של דבר הייתי מפסידה את חסד האל. במקביל, אלוהים השתמש במצב כזה כדי להביא את אמונתי בו לכדי שלמות, וכך אוכל לראות דברים בהתאם לדברי האל ולפרוץ דרך מזימותיו הערמומיות של השטן. עליי לא להסתמך עוד על כוונותיי להשיג ברכות או להתמקח עם אלוהים. בקרב שבין אלוהים לבין השטן, אני חייבת לעמוד לצד אלוהים ולשאת לו עדות. אחרי שהבנתי את כוונות האל, התפללתי בשקט לאלוהים: "אלוהים, הגן על לבי. תן לי לעמוד איתן במצב הזה. לא משנה מה מצבו של בעלי, אני לא אאשים אותך. אפילו אם בעלי משותק, אני מוכנה להמשיך ללכת בדרכך." באופן בלתי צפוי, אחרי שסיימתי להתפלל, שמעתי את בעלי אומר בנעימות: "אני מרגיש יותר טוב. אני יכול להזיז את רגלי." זה נגע מאוד בלבי ויכולתי להרגיש שאלוהים הוא באמת חכם וכול יכול! אלוהים לא גרם לי בכוונה לסבול כאב. אלא, הוא השתמש בנסיבות אלה כדי לבחון אותי ולהפוך את נקודת המבט השגויה שלי בנוגע לאמונה.

לאחר מכן, המשכתי לקרוא את דברי האל: "אחרי שהשטן השחית את האנושות, אלוהים עבד ללא-הרף בקרב בני האדם כדי להביס את אויבו שמשחית את האנושות. הקרב הזה יימשך מהראשית ועד סוף העולם. בעשותו את כל העבודה הזו, לא זו בלבד שאלוהים מאפשר לאנושות שהשטן השחית לקבל את ישועתו האדירה של אלוהים, אלא שהוא גם מאפשר לה לראות את חוכמתו, את כול יכולתו ואת סמכותו. בסופו של דבר, הוא יאפשר לאנושות לראות את טבעו הצודק, כשהוא יעניש את הרשעים ויגמול לטובים. אלוהים נלחם בשטן עד עצם היום הזה, והוא מעולם לא נחל תבוסה, מכיוון שהוא אל חכם, ומכיוון שחוכמתו יוצאת לפועל על יסוד מזימותיו של השטן. על כן, לא זו בלבד שאלוהים גורם לכל צבא השמיים להישמע לסמכותו, אלא שהוא גורם גם לכל צבא הארץ לנוח תחת הדום רגליו, ולא פחות מכך, הוא מטיל ייסורים על עושי הרעה שפולשים אל האנושות ומפריעים לה. כל תוצאות העבודה נובעות מחוכמתו של אלוהים" ('עליכם לדעת כיצד האנושות כולה התפתחה עד היום' ב'הדבר מופיע בבשר'). מדברי האל האלה, הבנתי שמהרגע שבו הושחתה האנושות בידי השטן, השטן כל הזמן הפריע לאדם ופגע בו. בנוסף, מההתחלה ועד הסוף, אלוהים מושיע את האדם ומאפשר לו להשתחרר מפגיעת השטן. מניסיוני, מהרגע שהתחלתי להאמין באלוהים, השטן כל הזמן חשב על מזימות להפריע לי. הוא השתמש במחלתם של בתי ובעלי כדי לגרום לי להיעשות שלילית וחלשה. הוא השתמש במצבים האלה כדי לגרום לי לפתח חוסר הבנה כלפי אלוהים ולהאשים אותו. הוא ניסה לשווא לגרום לי לעזוב את אלוהים, לבגוד באלוהים ולגרור אותי מטה לגיהינום. בנוסף, חוכמת האל מתממשת באופן נצחי בהתבסס על מזימות השטן. אלוהים חשף את נקודת המבט השגויה שלי לגבי האמונה בעזרת הפרעת השטן. כמו כן, במקביל, השתמש אלוהים בדבריו כדי להפוך אותי לנאורה ולהאיר עליי, וכך לגרום לי לזהות את כוונותיי להשיג ברכות מאלוהים ולבצע עמו עסקות חליפין. באמצעות בני אדם, אירועים וחפצים מציאותיים, אלוהים מאפשר לי לראות מבעד לאופיו המרושע של השטן ושיקוליו המתועבים, ולהיות מסוגלת לדחות את הרע ולשוב אל הטוהר. כך, לא אחיה עוד בדרך של הסתמכות על שיקולים להשגת ברכות. עם אמונה כנה באלוהים, אני יכולה להתגבר על השטן וליפול בנחלת האל.

לאחר שחוויתי את זה, אני יכולה לראות שאהבת האל כלפי האדם וישועתו את האדם הן כה אמיתיות! מעתה, אתפלל לאלוהים, אשען יותר על אלוהים ואשא עדות כשאחווה ניסיונות. בהחלט אלך אחרי אלוהים בנאמנות ועד הסוף! כל התפארת לאל הכול יכול!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה