菜單

9.4.19

3. אפיון האל האחד האמיתי כ"אלוהות משולשת" מתריס נגד אלוהים ומחלל את קדושתו.

טז. יש לשתף בבירור אם אלוהים הוא אכן האלוהות המשולשת או האל האחד האמיתי
3. אפיון האל האחד האמיתי כ"אלוהות משולשת" מתריס נגד אלוהים ומחלל את קדושתו.

דברי אלוהים רלוונטיים:

אומר לכם את האמת, השילוש הקדוש אינו קיים בשום מקום בתבל. לאלוהים אין אב ואין בן, לא כול שכן מושג של כלי המשמש את האב והבן יחד: רוח הקודש. כול זה הוא האשליה הגדולה ביותר ובפשטות אינו קיים בעולם הזה! אולם גם לאשליה כזו יש מקור משלה והיא אינה חסרת בסיס לחלוטין, כי שכלכם אינו כה רפה ומחשבותיכם אינן חסרות היגיון, אלא הן הולמות ויצירתיות למדי, עד כדי כך ששום שטן אף אינו יכול לחדור אותן. חבל רק שהמחשבות האלה כולן אשליות ובפשטות אינן קיימות! לא ראיתם כלל את האמת הממשית. אתם רק משערים השערות ויוצרים תפיסות, ואחר כך ממציאים מכול אלה סיפור כדי לזכות במרמה באמונם של אחרים ובשליטה על בני האדם הטיפשים ביותר, שאין להם תבונה או היגיון, כדי שיאמינו ב"תורתכם כבעלי סמכות" הדגולה והמפורסמת. האם זוהי אמת? האם זהו אורח החיים שעל האדם לקבל? הכול שטויות! אף מילה אינה הולמת! לכול אורך השנים הרבות האלה, פיצלתם את אלוהים בדרך זו, לחלקים קטנים יותר ויותר בכול דור ודור, עד כדי כך שאל אחד פוצל בגלוי לשלושה אלים. ועכשיו בני האדם פשוט אינם מסוגלים לאחד את אלוהים לכלל מהות אחת, משום שפיצלתם אותו לחלקים קטנים מדי! לולא עבודתי המהירה בטרם יהיה מאוחר מדי, קשה לומר כמה זמן הייתם ממשיכים בדרך הזו במצח נחושה! להמשיך לפצל כך את אלוהים, כיצד ייתכן שהוא עדיין אלוהיכם? האם הייתם עדיין מזהים את אלוהים? האם הייתם עדיין שבים אליו? אילו הגעתי מאוחר יותר, רבים הסיכויים שהייתם שולחים את "האב והבן", יהוה וישוע, בחזרה לישראל וטוענים שאתם עצמכם חלק מאלוהים. למרבה המזל, אחרית הימים היא כעת. סוף סוף הגיע היום הזה שחיכיתי לו זמן רב, ורק לאחר שביצעתי שלב זה בעבודתי במו ידי, נעצר הפיצול שפיצלתם את אלוהים עצמו. לולא כן, הייתם מסלימים ואף ממקמים את השטנים שבקרבכם על מזבחות לפולחן. זוהי המומחיות שלכם! האמצעים שבהם אתם מפצלים את אלוהים! האם תמשיכו לעשות זאת כעת? אשאל אתכם: כמה אלים יש? איזה אל יביא לכם ישועה? האם האל הראשון, השני או השלישי הוא האל שאתם מתפללים אליו תמיד? במי מהם אתם מאמינים תמיד? האם זהו האב? או הבן? או שמא רוח הקודש? אמור לי במי אתה מאמין. על אף שאתה אומר בכול מילה שאתה מאמין באלוהים, הדבר שבו אתה מאמין למעשה הוא המוח שלך עצמך! בפשטות אין אלוהים בלבך! אולם במחשבותיך יש כמה "שילושים קדושים" כאלה! האם אינך מסכים?

מתוך 'האם השילוש הקדוש קיים?' ב'הדבר מופיע בבשר'

האדם מאמין שיהוה הוא אביו של ישוע, אך ישוע לא הכיר בכך למעשה, כשאמר: "לעולם איננו מובחנים זה מזה כאב ובן. אני והאב שבשמיים הננו אחד. האב הוא בי ואני באב. כשהאדם רואה את הבן הוא רואה את האב שבשמיים". בסופו של דבר, בין אם זה האב או הבן, הם רוח אחת שאינה נחלקת לדמויות שונות. כשהאדם מנסה להסביר, העניינים מסתבכים בגלל רעיון הדמויות הנפרדות, וכן הקשר בין האב, הבן והרוח. כשהאדם מדבר על דמויות שונות, האם הדבר אינו הופך את אלוהים חומרי? האדם אף מדרג את הדמויות במקום הראשון, השני והשלישי. כול אלה אינן אלא תפיסות של האדם שאינן ראויות להתייחסות ושלחלוטין אינן מציאותיות!

מתוך 'האם השילוש הקדוש קיים?' ב'הדבר מופיע בבשר'

הכרת האל היא התחום שבו בני האדם חסרים יותר מכול. הם לעתים קרובות כופים על אלוהים אימרות, אמירות ודברים שאינם קשורים אליו, מתוך אמונה שדברים אלה הם ההגדרה המדויקת ביותר להכרת האל. הם אינם יודעים שלאימרות אלה שנובעות מדמיונם של בני אדם, מן ההיגיון שלהם ומן התבונה שלהם, אין כל קשר למהותו של אלוהים. לפיכך, ברצוני לומר לכם שבידיעתם של בני האדם שהאל חפץ בה, אלוהים אינו רק מבקש ממך להכיר באלוהים ובדבריו, אלא שהידע שלך על אלוהים יהיה נכון. גם אם תוכל לומר רק משפט אחד או שאתה מודע רק למעט, על המודעות המעטה הזו להיות נכונה ואמיתית, ותואמת את מהותו של האל עצמו, שכן אלוהים מתעב שבחים כלפיו מצד בני אדם שאינם מציאותיים ושלא נשקלו היטב. יתרה מזאת, הוא שונא כאשר בני אדם מתייחסים אליו כאל אוויר. הוא שונא שכאשר במהלך דיון בנושאים הקשורים לאלוהים, אנשים מדברים בקלות דעת, משוחחים כרצונם וללא היסוס, ומדברים בכל דרך שהם רואים לנכון. יתרה מזאת, הוא שונא את מי שמאמין כי הוא מכיר את אלוהים, שמתרברב בהכרת אלוהים, ושדן בנושאים הקשורים לאלוהים ללא ריסון וללא איפוק.

מתוך 'אלוהים עצמו, הייחודי י'' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

שלושת שלבי העבודה הם כלל עבודת הושעת האנושות בידי אלוהים. על האדם להכיר את עבודתו של אלוהים ואת טבעו של אלוהים בעבודת הישועה, וללא העובדה הזו, הכרתכם את אלוהים תהיה ריקה מתוכן ותהיה הרהורי סרק ותו לא. הכרה כזו לא יכולה לשכנע את האדם או לכבוש אותו; הכרה כזו לא עולה בקנה אחד עם המציאות והיא לא האמת. היא יכולה להיות שופעת מאוד ונעימה לאוזן, אך אם היא לא תואמת את טבעו הפנימי של אלוהים, אלוהים לא יחוס עליכם. לא רק שהוא לא ישבח את הכרתכם, אלא שהוא יעניש אתכם על היותכם חוטאים שחיללו את קדושתו. דברי הכרת האל לא נאמרים בקלות ראש. גם אם אתם ערמומיים וקלי לשון, וגם אם דבריכם יכולים להחיות את המתים ולהמית את החיים, אתם לא תדעו בין ימינכם ושמאלכם בכל הנוגע לדיבור על הכרת האל. אלוהים הוא לא מישהו שניתן למתוח עליו ביקורת בחופזה, להלל אותו כבדרך אגב, או להשמיץ אותו בשוויון נפש. אתם מהללים כל אחד, אך אתם מתקשים למצוא את המילים המתאימות לתיאור מוסריותו ואדיבותו של אלוהים וזה מה שלומד כל מפסידן.

מתוך 'הכרת שלושת השלבים של עבודת האל היא הנתיב להכרת האל' ב'הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה